Ήμουν ανάμεσα στους ομιλητές στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχική Υγεία, Τεχνολογία και Τηλεματικές Εφαρμογές. Χάρηκα που είχα επιλεγεί και ξεκίνησα να δουλεύω στο powerpoint. Είχα επιλέξει να κάνω μια παρουσίαση για την online βιωματική εκπαίδευση σε ομάδα στη Functional Analytic Psychotherapy (FAP).
Ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου στις online ομάδες τόσο ως εκπαιδευόμενη όσο και ως εκπαιδεύτρια. Περιέγραψα τις βασικές αρχές της θεωρίας της FAP. Παρουσίασα ευρήματα από μελέτες. Μίλησα για τη διαδικασία της online εκπαίδευσης. Ήθελα να εμπεριέξω την παρουσίαση μέσα στο χρονικό διάστημα που είχε οριστεί. Πάνω από όλα όμως ήθελα να μεταδώσω τη γνώση και την εμπειρία μου με συντομία και με ευχάριστη ροή.
Για να επιτύχω το στόχο μου μπήκα στη θέση του κοινού. Πώς θα εισέπραττα εγώ η ίδια την παρουσίασή μου αν ήμουν ακροάτρια; Τι συναισθήματα θα είχα; Πόσο θα με κινητοποιούσαν τα λόγια της ομιλήτριας;
Αυτό που πραγματικά επιθυμούσα ήταν να ξεδιψάσω το κοινό μου. Είχα στο νου μου να του προσφέρω ένα ποτήρι δροσερό νερό σε μια Αυγουστιάτικη μέρα. Χωρίς να το μπουγελώσω μουσκεύοντάς το. Επιδίωκα να του δώσω τόσο όσο χρειαζόταν για αρχή.
Έχω την αίσθηση ότι το κατάφερα. Θέλω μέσα από αυτή την ανάρτηση να ευχαριστήσω το κοινό που βρέθηκε στην αίθουσα Γ του συνεδρίου. Η παρουσία του με τίμησε ιδιαίτερα και με ξεδίψασε.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου για τη βράβευση της παρουσίασης.
Τελειώνοντας ευχαριστώ από την καρδιά μου τους αγαπητούς συναδέλφους από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο για τη μέχρι τώρα στήριξή τους και τη βοήθειά τους: R. Hoekstra, Ιδιωτική άσκηση επαγγέλματος. J. Kanter, Πανεπιστήμιο της Washington. T. Mandell, Ιδιωτική άσκηση επαγγέλματος. M. McKelvie, Ιδιωτική άσκηση επαγγέλματος. H. Yates, Ιδιωτική άσκηση επαγγέλματος.